Homebeat.live brengt digitale stemmodule uit

HomeBeat.Live brengt digitale stemmodule uit

BERLIJN (14 juni 2021) – HomeBeat.live kondigt de release aan van zijn stemmodule om de besluitvorming tijdens de COV-19 pandemie te vereenvoudigen.

De afstandsregels handhaven blijft de voornaamste maatregel om een verdere verspreiding van het virus te beperken. Als gevolg daarvan zijn echter veel fysieke vergaderingen van eigenaars uitgesteld en is de besluitvorming tot stilstand gekomen. Met een veelzijdig, digitaal stemmings-tool hebben verenigingen van mede-eigendom (VvE's) nu een volledig functioneel alternatief binnen handbereik.

HomeBeat.Live biedt een gratis PRO-upgrade van 3 maanden aan om verenigingen van mede-eigendom te helpen de gevolgen van de pandemie te beheersen.

Crisissen zijn altijd een katalysator voor innovatie. We zijn blij dat we dit krachtige instrument aan onze gebruikers kunnen aanbieden om zo een deel van de problemen als gevolg van de pandemie te kunnen verlichten.

Oprichter & CEO HomeBeat.Live

HomeBeat.Live is een management en communicatie platform speciaal ontworpen voor mede-eigendom.

Ervaar hier meer over de geboden functionaliteit.

Over HomeBeat.Live

HomeBeat.Live ® is een in Berlijn gevestigde PropTech Start-up, met de focus op residentieel vastgoed. De toonaangevende B2C-oplossing stelt particulieren in staat om de langverwachte digitalisering van hun appartementsgebouw te realiseren – gratis, zonder enige technische kennis en live binnen 10 minuten.

Het cloud-gebaseerde platform is opgevat als een mix van bekende diensten zoals Slack™, DropBox™, ZenDesk™, WhatsApp™, Doodle™ en FaceBook™ met als doel te voorzien in de behoeften van een modern woongebouw.

Met HomeBeat.Live worden communicatie, transparantie, kosten en algemene efficiëntie sterk verbeterd. Het platform zorgt voor dynamische gemeenschappen, 24/7 toegang tot informatie en verhoogt de veiligheid in het gebouw.

Eigenaren verkrijgen data- en platform-soevereiniteit. Verbondene gebouwbeheerders krijgen toegang tot een krachtig tool dat hun activiteiten ondersteunt en tegelijkertijd de klanttevredenheid verhoogt. HomeBeat.Live biedt een win-win situatie voor alle belanghebbenden.

Homebeat.live GmbH is in 2016 opgericht door Bruno Acar en Anton Skorochod om een nieuw paradigma in vastgoedbeheer te forceren. Het freemium SAAS platform is momenteel internationaal beschikbaar, in meer dan 9 talen,zowel als web-applicatie en als mobiele app.

Contacteer ons op press@homebeat.live voor meer informatie.